קורס NLP עסקי

שילוב מנצח בין שיטת האלפא לעסקים לאימון NLP יוצר את הקורס האולטימטיבי המועבר על ידי שני המנטורים המובילים בתחומם!

"אם תהיו מודעים לזה, תוכלו להיות משוחררים מזה, השאלה מה תעשו עם זה?״

פתרונות פרקטיים עסקיים למעצורים מנטאליים ולמימוש פוטנציאל עסקי באמצעות שינוי דפוסי חשיבה. מודל אינפיניטי מייצר התאמה בין המנגנונים החיצוניים שנבנים בעסק, לבין המנגנון המנטלי הפנימי שקובע את מידת מימוש הפוטנציאל האישי והעסקי שלנו. באמצעות מודל זה ניתן לזהות את הפער בין המשאבים הזמינים לנו לבין אלו הנדרשים לצורך הקמת וניהול העסק שאנחנו  רוצים. לאחר שלב הזיהוי מגיע שלב האימון, עדכון ומתיחת המנגנון, שינוי הרגלים אוטומטים באמצעות שינויים בדפוסי החשיבה וההתנהגות, ויציאה לתוכנית עבודה מעשית וממודלת. שילוב מנצח בין שיטת האלפא לעסקים לאימון NLP יוצר את הקורס האולטימטיבי המועבר על ידי שני המנטורים המובילים בתחומם!

מה הקורס מכיל:

הקורס כולל

הקורס כולל 31 שיעורים בהם ניר דובדבני עובר על כל מפת האלפא לעסקים ומיטל דובדבני מור מנתחת את החסמים של בעלי עסקים ביישום השיטה לפי עקרונות ה- NLP

מפת האלפא לעסקים

מפת האלפא לעסקים מראה שלב אחר שלב מה צריך לעשות בעסק כדי לבנות מנגנון לביצועי שיא שלא דורשים נוכחות מלאה של בעל העסק בשטח. במקביל, שיטות ה- NLP מסייעות להתגבר על חסמים ותקיעות שבעלי עסקים נתקלים בהן ביום ביום ומשלימות את מפת האלפא.

הובלה

בכל שיעור ניר מוביל את התמה העסקית ומיטל מייצרת השלכה דרך עולמות NLP על דפוסי התנהגות וחסמים שכיחים וכיצד ניתן לעבוד למוד עשייה.

תכלית הקורס

תכלית הקורס היא להעלות למודע את החסמים שמפריעים לך בדרך ולהטמיע שיטות עבודה מוצלחות יותר להובלת העסק להצלחה הרצויה ולשינוי המבוקש בחיים שלך.

לרכישת הקורס המקוון:

פשוט למכור הרבה יותר מול קהל

3,700 ₪ + מע"מ

לרכישת הקורס המקוון: