המסלול למנהל עסקים קטנים ובינוניים

עם התמחות בשיווק ומכירות

ידע פרקטי לשם שינוי!
מודל הוואדי לשיווק מודרני
מודל כוכב המכירות
מפת האלפא לעסקים

אם מעניין אותך תחום העסקים – אבל לא שווה בעיניך להשקיע 3 שנים מהחיים ועשרות אלפי שקלים, על משהו שאין לך מספיק ידע עליו, ושלא בטוח שיהיה לך מה לעשות איתו   הגעת למקום הנכון.

אם יש לך עסק ובכל יום עולה לך הפנטזיה שהוא יגדל ויתפתח, ויפנה לך זמן לעשות דברים אחרים שרצית, אבל בפועל הוא רק שואב אותך ומנהל אותך ומוציא לך את האנרגיה - הגעת למקום הנכון.

אם יש לך משרה טובה, עם שכר סביר שמספיק לך לדברים בסיסיים – אבל חשובה לך העצמאות, כי אף אחד לא יקבע כמה רווח יהיה לך בכל חודש או איך ייראה העתיד שלך, וחשוב לך לייצר הכנסה נוספת – הגעת למקום הנכון.
 

המסלול למנהל עסקים קטנים ובינוניים עם התמחות בשיווק ומכירות שמתנהל במרכז ניר דובדבני, מבטיח לך ידע פרקטי, לשם שינוי:


מודל כוכב המכירות יעשיר אותך במיומנויות שפה והשפעה שיאפשרו לך לסגור כל עסקה, עם כל לקוח, בכל פלטפורמת מכירה, ומפת האלפא לעסקים תעביר אותך מנוסחת הכישלון אל דרך ההצלחה, בזמן שמודל הוואדי ימשוך אליך יותר לקוחות סולקים, בפחות מאמץ.


בתוך 12 שבועות מעביר ניר את כל הידע העסקי שבעל עסק, יזם מתחיל או שכיר צריכים לדעת לקראת הקמת או שדרוג העסק שלהם.


בלי תנאי קבלה, לא ב- 3 שנים, ובטח שלא בעלות של 15 אלף שקלים בשנה.

המסלול בשלמותו נע סביב 3 צירים מרכזיים:

ציר התודעה - בניית חוסן מנטאלי לבעל עסק, איש שיווק ואיש מכירות.

ציר השיטה - ביחס לכל אחד מהתחומים: ניהול, שיווק ומכירות.

ציר האימון - גם במהלך הקורסים באמצעות הצוות התומך, בין המפגשים באמצעות אימוני הבית ולאחר מכן, הטמעה עם הקורסים הדיגיטאליים שכוללים תרגילי אימון מתמשך.

מה כלול במסלול

שני קורסים דיגיטאליים:
קורס לניהול העסק עם התמחות בשיווק, כולל 70 שיעורים
קורס התמחות במכירות, הכולל 50 שיעורים.

*משך זמן ממוצע לכל שיעור בכל אחד מהקורסים הדיגיטאליים הוא 10 דקות, כל שיעור מלווה בקובץ מסכם, ואפשרויות לאימון והטמעת השיטה. הקורסים נפתחים ברגע ההרשמה ונשארים פתוחים לכל החיים.
 

3 חודשים, הכוללים 12 מפגשים פרונטליים, בני 4 שעות כל אחד:

  • 6 מפגשים בפוקוס על ניהול העסק עם התמחות בשיווק

  • 6 מפגשים נוספים התמחות במיומנויות שפה והשפעה, ומכירות מכל סוג.

התכנים בכל הפלטפורמות: גם בקורס הפרונטלי וגם בקורסים הדיגיטאלים הם זהים ומבוססים על שיטות העבודה שלנו: מפת האלפא לעסקים; מודל כוכב המכירות; ומודל הוואדי לשיווק מודרני.
הכל ממודל, הכל בתבניות עבודה, לא תיאוריות ופילוסופיות ברומו של עולם, אלא תכלס, שיטות עבודה פרקטיות.

מה לקוחות מספרים על הקורסים של ניר דובדבני?
ללמוד ממי שעושה את זה בעסקים ומצליח

מה כל-כך פרקטי במסלול למנהל עסקים קטנים ובינוניים של ניר דובדבני?

  • מודל הוואדי לשיווק מודרני

    התמחות בשיווק במהלך קורס העסקים נעשית באמצעות מודל הוואדי לשיווק מודרני. המודל מתמקדם בכיצד לשווק, וכיצד לייצר מנגנון שיווק שמביא לידים איכותיים במחירים משתלמים, לבנות נרטיב מזוקק ונכון לעסק, כיצד לבחור את הפלטפורמות השיווקיות, כיצד להפוך את העסק למותג, וכיצד לשלוט בשוק כדי לשפר באופן עקבי את התוצאות = להנמיך את מחיר הלידים, ולשפר את טמפרטורת הלידים, תוך כדי הגדלת ערך המותג והחשיפה שלו בקרב קהלי היעד. 

    התמחות בשיווק הכוללת

    • טמפלטים ליצירת תוכנית שיווק מבוססת ROI (החזר השקעה)

    • הרחבת הקרניים השיווקיות הנכונות ביותר לעסק בכל זמן נתון

    • בניית תוכנית תוכן, מבססת מערכות יחסים וקהילה

    • זיהוי עוגנים שיווקיים להגדלת מחזורי העסק

    • הנדוס תהליך מכירה ומסע ליד מוכר

  • מודל כוכב המכירות

    סדנת המכירות של ניר דובדבני מבוססת מודל כוכב המכירות!


    שפת המכירות – היא המיומנות הכי בסיסית להצלחה בחיים. אין בעל עסק שלא עוסק במכירות, בין אם באופן ישיר (בעצמו) ובין אם באופן עקיף (דרך עובדי העסק). על פי תפיסת ניר דובדבני – 'מכירות הן הלב ריאה של העסק, ובלי הריאות העסק קורס'. מסיבה זו סדנת המכירות מלמדת את שיטת המכירות מאל"ף ועד ת"ו, דרך כל רזי התחום.


    התמחות במכירות כוללת בין היתר 

    • מודל פרזנטציית מכירות לניצול ממשקים – מראיונות עבודה ועד גיוס משקיעים

    • התאמת תסריט שיחה לכל סוג לקוח

    • התאמת תסריט השיחה למדיה בה השיחה מתבצעת (טלפון/ פרונטלי/ וואטסאפ/ מייל/ הודעות בפייסבוק)

    • התאמת תסריט שיחה לכל סוג לקוח

  • מפת האלפא לעסקים

    קורס העסקים של ניר דובדבני מבוסס על שיטת האלפא לעסקים. הקורס כולו מורכב מידע עסקי טהור, שמותאם למידותיו של עסק קטן ובינוני. כל המונחים וכל השיטות החיוניות להצלחת העסק, מוסברים בצורה פשוטה ומובנת, ומוצקים אל תוך מערכת עבודה עם שלבים ברורים, ותבניות פתוחות שניר משתמש בהן בעצמו לעסקים שלו. ניר דובדבני הוא איש עסקים ובכך בא לידי ביטוי הערך הפרקטי הגדול ביותר - ללמוד עסקים מאיש עסקים. לא בתאוריה, אלא בפרקטיקה!

    תכני הקורס:

    • להיות מותג: לייצר בידול מבוסס פוטנציאל עסקי

    • להחזיק במושכות של העסק, לייצר מנגנון במקום כיבוי שריפות

    • לנהל במקום להתנהל: יעדים, תזרים, תחזיות

    • לפלח לקוחות בהתאמה עם פעמון מוצרים אפקטיבי

    • לעדכן מחירים לתמחור הגבוה ביותר, שלא יפגע במכירות

    • לייצר אסטרטגיה שיווקית שמושכת יותר לקוחות סולקים, יותר בקלות

    • לזהות ולבצע שיתופי פעולה שמייצרים קפיצות קוונטיות בעסק

    • לבנות תסריטי שיחה אסטרטגיים, מבוססי נרטיב אישי-עסקי
       

גם אתם רוצים להיות במסלול למנהל העסקים הקטנים והבינוניים של ניר דובדבני?
מלאו את פרטיכם מטה ונציג יחזור אליכם תוך זמן קצר לפרטים והרשמה:
רבי מכר
סדנאות וסמינרים

צרו עמנו קשר

077-5015121

2019 © כל הזכויות שמורות. חברת RND בע"מ