המסלול למנהל עסקים קטנים ובינוניים

עם התמחות בשיווק ומכירות

ידע פרקטי לשם שינוי!
מודל הוואדי לשיווק מודרני
מודל כוכב המכירות
מפת האלפא לעסקים

המסלול כולל בין היתר:

קורסים פרונטליים:

  • קורס עסקים ושיווק שכולל 6 מפגשים

  • קורס מכירות שכולל 6 מפגשים נוספים

קורסים דיגיטליים:

קורסים מקיפים של מכירות (כ- 50 שיעורים) ועסקים ושיווק (כ- 70 שיעורים) המלווים בקבצי עבודה ואימון ובחוברות, לצד קורסי העשרה נוספים: לשיר מכירות, שפת גוף למכירות, עוצמה עסקית, 10 המפתחות להצלחה במכירות והתעוררות.

קורס עסקים, עם קורס מכירות הכולל קורסי אונליין של עסקים ומכירות, יחד עם 5 אירועים ממוקדים: 
עוצמה עסקית, עשרת המפתחות, לשיר מכירות, שפת גוף והתעוררות. קורס למנהל עסקים בשיטת האלפא ומודל הוואדי לשיווק, לצד התמחות במכירות לפי מודל כוכב המכירות.

המסלול למנהל עסקים קטנים ובינוניים עם התמחות בשיווק ומכירות כולל 12 מפגשים פרונטליים, אורך כל מפגש 4 שעות (5 שעות אקדמאיות). מסלולים אלה מגובים בתמיכת אונליין של קורסים דיגיטליים ייעודיים שנשארים פתוחים לאחר הקורס לכל החיים.

מה כל-כך פרקטי במסלול למנהל העסקים הקטנים והבינוניים של ניר דובדבני?

בין התכנים הנלמדים במסלול:
  • הגדרת חזון וערכים, תוך יצירת USP (בידול), זיהוי פוטנציאל העסק

  • כתיבת תחזית עסקית רבעונית ושנתית ומודל לבדיקה מהירה לכדאיות עסק או עסקה

  • פילוח לקוחות לפי שווי עסקה

  • בניית פירמידת מוצרים, מסלולי מוצרים מיושמים, ליצירת מסע ליד מוכר

  • תמחור אפקטיבי - לקבוע את המחיר הגבוה ביותר שלא יפגע במכירות

  • אסטרטגיה שיווקית: קרניים שיווקיות, בדיקת ROI לכל פעולה שיווקית

  • בניית תכנית שיווק רבעונית למוצר הדגל (בהתאם למוצרים ולתמחור)

  • ניהול השיווק והוצאה אל הפועל של תכנית השיווק

  • בניית נרטיב עסקי אישי ובניית תכנית תוכן מותאמת תוכנית שיווק

  • יצירת שיתופי פעולה כאפיק שיווקי (מקור ללידים)

  • בניית מסע ליד / לקוח מקדם מכירות

  • יצירת שיתופי פעולה כחלק מפיתוח מוצרים, תואמי חזון ותחזית

  • מבנה הסכמי של שיתופי פעולה

  • מודלים להנעה לפעולה - עצמית וצוותית: מודל תגמול לעובדים וספקים

  • גאנטים ניהוליים לניהול מערך המכירות

  • סוגי תסריטי שיחה - כתיבה, הטמעה ואכיפה

  • מודל פרזנטציית מכירות לניהול ממשקים מראיונות עבודה ועד גיוס משקיעים

  • התאמת תסריט שיחה לכל סוג לקוח

  • התאמת תסריט השיחה למדיה בה בשיחה מתבצעת (טלפון / פרונטלי / וואצאפ / מייל / מסנג'ר)

המסלול בשלמותו נע סביב 3 צירים מרכזיים:

  1. ציר התודעה - בניית חוסן מנטלי לבעל עסק, איש שיווק ואיש מכירות

  2. ציר השיטה - ביחס לכל אחד מהתחומים: ניהול, שיווק ומכירות

  3. ציר האימון - גם במהלך הקורסים באמצעות הצוות התומך, בין המפגשים באמצעות אימוני הבית ולאחר מכן, הטמעה עם הקורסים הדיגיטליים שכוללים תרגילי אימון מתמשך.

עם מה יוצאים ביד?

  • עשה ואל תעשה לשיפור ביצועים מידי בעסק, בשיווק ובמכירות

  • סגירת חור בדלי, חיסכון כסף וניצול נכון של זמן ומשאבים.

 

מי מעביר את המסלול?

את המסלול מעביר ניר דובדבני, גם בפן הפרונטלי וגם בקורסים הדיגיטליים.

מי זה ניר דובדבני?

ניר דובדבני הוא איש עסקים ויזם שהוביל עד היום למעלה מ 70 אלף בעלי עסקים ואנשי מכירות לביצועי שיא והגדלת הכנסות - הלכה למעשה. באמצעות השיטות המפורטות למעלה.

מה לקוחות מספרים על הקורסים של ניר דובדבני?
גם אתם רוצים להיות במסלול למנהל העסקים הקטנים והבינוניים של ניר דובדבני?
מלאו את פרטיכם מטה ונציג יחזור אליכם תוך זמן קצר לפרטים והרשמה:

רוצה לחשוב על זה?

כמובן שיש תהליכים שרצוי לחשוב עליהם לפני שעוברים אותם, כשנמצאים בשלבים כאלה, חשוב לשאול:
האם יש לי ברירה? מה האלטרנטיבה הקיימת?

הרבה אנשים פותחים עסק, עולים על הכביש, מגבירים מהירות ומוצאים את עצמך מוציאים הון תועפות על שיווק, מיתוג, מוצרים, LOCATION, ועוד אלף ואחד דברים. כאשר הדבר היחיד שהם צריכים לעשות זה להשקיע כסף באינטליגנציה העסקית שלהם. ביכולת שלהם ללמוד עסקים, בידע העסקי שיחסוך להם עשרות או מאות אלפים, ולפעמים אפילו מיליונים, שלא לדבר על הזמן שחוסכים כשעושים את הדבר הנכון, ולא צריך לחזור אחורה כדי לתקן.

 

לא בטוח שזה מתאים לשוק שלך? יש לך שתי ברירות:

או שהמתחרים שלך ישאירו לך אבק, או שאתה תשאיר למתחרים שלך אבק.

 

גם בשוק תחרותי, יש מישהו שמוביל את התחרות ומישהו שמשתרך מאחור.
אם אתה ממשיך באופן שבו אתה מנהל את העסק כרגע, אתה מוביל או משתרך?

עם הפעולות של היום, מבלי לבצע אף שינוי, האם יש לך סיכוי להוביל?

 

לא רוצה לעשות את זה כרגע..?

אז מה שאתה אומר זה, שכרגע אתה מעדיך להמשיך לעבוד בעסק, במקום שהוא יעבוד בשבילך.

מתי ישבר לך מזה?

 

עם מה נכון לי להתחיל את המסלול?

הרעיון הוא בסופו של דבר לעשות את שני התהליכים, כמו ין ויאנג, כי האחד משלים את השני. קורס למנהל עסקים קטנים ובינוניים נותן אסטרטגיה, דרכי עבודה, בניית המנגנון בעוד שקורס המכירות נותן את הטקטיקה, את התוכן עצמו, מה להגיד למי ומתי - בכל אחד מהחלקים האסטרטגיים של העסק.
זאת אומרת, שזה פחות משנה מה בא לפני מה, מה שחשוב זה שיהיה לך בסוף את שניהם, במיוחד כשהקורסים הדיגיטליים נפתחים בבת אחת ונשארים פתוחים לכל החיים. בדרך זו, לא רק שלומדים קורסים עם ידע פרקטי ושיטות ברורות, אלא גם מקבלים את התוכן עצמו זמין לאימון 24/7 לכל החיים.

 

מה קורה אם מפספסים מפגש?

א' לא קורה כלום, יש קורסי אונליין שמגבים את התכנים.

ב' - כל חודשיים שלושה נפתח קורס חדש שבו אפשר להשלים את השיעור שהחסרת.

עדיין לא בטוחים?? קבלו הצעה אטרקטיבית לסוף השנה!
רבי מכר
סדנאות וסמינרים

צרו עמנו קשר

077-5015121

2019 © כל הזכויות שמורות. חברת RND בע"מ