ניר דובדבני מציג

- קורס עסקים אונליין

פשוט להיות עסק אלפא™️

מה כולל הקורס?
כל הכלים שצריך כדי להפוך את העסק לאלפא בכל תחום, בכל ענף ובכל גודל! וביניהם:
למקסם מכירות
להגדיל מחזורים
לבנות מוצרים מוכרים
לייצר שיווק אפקטיבי
קבלו מידע נוסף והצעה אטראקטיבית!
מלאו את השדות ושלחו את הפרטים, ונציג יחזור אליכם בהקדם

החוכמה היא לא לבנות קורס אונליין,

החוכמה היא לבנות קורס אונליין שנותן לך את האנרגיה ואת הכלים להשלים אותו,

קורס אונליין שגורם לך לרצות ללמוד ולהתפתח ממנו,

לרצות להתעצם בעזרתו, ובסופו של דבר -

להטמיע אותו בעסק שלך.

החוכמה היא לרצות לעבור, להשלים ולהטמיע אותו, אבל יותר חשוב מהכל - שיעבוד באמת.

על זה בדיוק עבדנו כלכך קשה בשנה האחרונה,

על בניית קורס עסקים אונליין שמהווה המדריך המלא לעסק אלפא.

ניר דובדבני

ניר החל את דרכו ממסלול מובטח של שכיר בכיר ברשת מועדוני הכושר ״HOLMES PLACE״ עד אשר כיהן כמנכ״ל החברה בישראל.

 

לאחר שקיבל החלטה לצאת מאיזור הנוחות ולשבור את תקרת הזכוכית, עזב את המשרה המבטיחה, והקים חברה לייעוץ אסטרטגי בע״מ אשר נתנה במרוצת השנים שירות לגופים המובילים במשק: בנקים, חברות ביטוח, חברות תקשורת, רשתות קמעונאיות ועוד..

לפני 12 שנים ניר קיבל החלטה לרכז ולזקק את כל הידע הרב לשתי שיטות של פיתוח עסקי ומודלים של מכירה (אלפא© וכוכב©) ולהנגיש אותן לטובת העסקים הקטנים והבינוניים בישראל.

 

חשוב לציין שאת כל השיטות ניר מטמיע ומממש בעסקים שלו: עסקים מתחום המזון, מיתוג, מנטורינג, נדל״ן והפרסום.

ניר ניסח רב המכר ״בסוף יצא לך ארנב״ המבוסס על השיטות שפיתח.

הספר נמכר עד כה במעל ל 35 אלף עותקים.

מעל 70 אלף בעלי עסקים עובדים היום בשיטת האלפא ומוכרים בשיטת הכוכב, ומדווחים על ביצועי שיא במחזורים וברווחיות. 

לאור הצלחת קורס המכירות האינטרנטי המבוסס על מודל כוכב, שנמכר בפריסה ארצית בשיתוף בנק דיסקונט למעל ל 10 אלפים עסקים, עבד ניר בשנה האחרונה על קורס האונליין העסקים שיראה אור ביולי 2019.

תכנית הקורס

 

הקורס מבטיח למיישמים אותו שיפור מהותי במחזורי המכירות שלהם, מעבר מהתנהלות של "כיבוי שריפות" לניהול עסק בצורה שיטתית, יסודית וקלה, המשפיעה באופן ניכר גם על איכות החיים שלהם.

כי יש שיטה להגדלת הרווחיות של העסק. היא עמוקה, מורכבת ומסועפת, וזו בדיוק הסיבה, שצריך לנווט בה בחוכמה.

מפת האלפא מהווה את שלד הקורס:

פירוט תכני הקורס

שלב 1 בשיטת האלפא: להיות מותג – חזון, ערכים, תחזית
 

  • הגדרת חזון עסקי, מחובר לחזון האישי, מבודל סביב USP  אישי

  • רשימה כתובה של הערכים בעסק, ונגזרת של נהלים תומכי ערכים (ומקסום מכירות)

  • תחזית עסקית לרבעון הקרוב

שלב 2 בשיטת האלפא: מוצרים ותמחור
 

  • פילוח לקוחות לפי שווי ותחומי עניין

  • פירמידת מוצרים (קיימים וחדשים שנפתח)

  • מסלולי מוצרים משויימים, לרבות הגשרים המחברים ביניהם

  • תמחור מדויק אסטרטגית למוצרים

שלב 3 בשיטת האלפא: שיווק
 

  • אסטרטגיה שיווקית

  • הקרניים השיווקיות הרלוונטיות ביותר לקהל היעד הספציפי שלך (על פי הפילוח)

  • בניית תכנית שיווק רבעונית למוצר הדגל (בהתאם למוצרים ולתמחור)

  • ניהול השיווק והוצאה אל הפועל של תכניות השיווק

שלב 4 בשיטת האלפא: שיווק ותוכן מבוססים NLP
 

  • בניית נרטיב עסקי אישי

  • תכנית תוכן מותאמת תכנית שיווק

  • מסע ליד/לקוח מקדם מכירות

 

שלב 5 בשיטת האלפא: שיתופי פעולה (וסיכום ביניים)
 

  • בחירת שיתופי פעולה תואמי חזון, ערכים ותחזית

  • יצירת שיתופי פעולה כחלק מפיתוח מוצרים

  • שיתופי פעולה כאפיק שיווקי (מקור ללידים)

  • מבנה הסכמי של שיתופי פעולה

שלב 6 בשיטת האלפא: לאמן ולהתאמן כדרך חיים
 

  • מודלים להנעה לפעולה – עצמית וצוותית

  • מודלים של תגמול עובדים

  • נהלים ארגוניים מניעים לפעולה ותומכי מסגרת

  • הנעה לפעולה של לקוחות והפיכתם למפיצי בשורה

 

שלב 7 בשיטת האלפא: אסטרטגיה וניהול מכירות
 

  • גאנטים ניהוליים לניהול מערך המכירות

 

שלב 8 בשיטת האלפא: תסריטי שיחה
 

  • סוגי תסריטים

  • הרציונל בקביעת סוג התסריט

  • אכיפה של התסריטים, לצד דינמיות בתסריט ובימויו

שלב 9 בשיטת האלפא: בניית שיטה

  • זיהוי השלב העסקי הנוכחי שלך – וכלים למעבר לשלב הבא במחזור

  • ניהול עסק עונתי

שלב 10 בשיטת האלפא: להיות אלפא 4 LIFE

  • בניית נהלים לישום, הטמעה ואכיפה

  • יציאה עם תוכנית פעולה עסקית ליישום וקביעת צעדים ראשונים

קבלו מידע נוסף והצעה אטראקטיבית!
מלאו את השדות ושלחו את הפרטים, ונציג יחזור אליכם בהקדם